Ce face potcovarul ,cand are timp liber ?

Publié le par ghib laszlo

Isi face...nu !cand are timp liber ,adica dupa potcovit ,dupa ce si-o facut contabilitatea si socotit stocul de potcoave ,dupa ce o sunat clientii de maine ,sau poimaine pentru confirmarea intalnarii,dupa ce o o recuperat copii de la scoala,o facut lectiile ,i-o culcat  si o spalat vasele ...se intampla ca intre toate treburile astea atat de ireale de citit ,cat de reale de trait ...sa aiba timp liber  ...si cum nu are alta jucarie decat ciocanul si nicovala...de data asta m-am gandit sa imi transform "consumabilele" ,una la mana consumabile  sunt potcoavele ,daca nu sunt uzate si le pot pune a doua oara sunt multzumit ,dac nu le arunc in masina si la atelier fac un stoc de vandut la fier vechi (credeti ca numa' in Romania merge asta?)si la sfarsit de an ,impreuna cu madame ne platim un restaurant )...consumabile mai sunt pilelele,alea de  pilesc,una buna si scumpa te tine o luna sau ,hai doua!,una mai putin buna o saptamana ,depinde de ritmul de lucru...

Cum nu aveam alarma de efractie la atelierul meu ,am zis sa pun un lucru ce sperie cat de cat ,timp de caine n-am ,asa ca dintr-o pila veche am facut o clantza...deci potcovarul in timpul sau liber ...din pile ,face clantze...

P1150725P1150726

P1150728P1150729

P1150730

P1150731P1150732

P1150733

 

S'apoi numa' sa-l puie sarpele pe ala de-o'...!!!


Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
M
<br /> no dară, să umplu sticla cu vişinată!<br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> Ca sa vezi! Noi tocma' ne gandeam sa te intrebam daca nu ne faci si noua o clanta si 2 balamale (pentru o usa de camara). Ce zici?<br /> numa'bine<br /> maMari<br /> <br /> <br />
Répondre
G
<br /> <br /> Cu mare,mare placere draghe,numa sa imi spui,desenezi,descri ce vreti,s'apoi daca in camara mai e si o sticla de visinata...lucram la inspiratie<br /> <br /> <br /> <br />